heldag med bästa

Godkväll allesammans :)
Har ni haft en bra kväll, eller en bra dag förresten?
Det har jag, hela dagen och kvällen har spenderats med Linnea, Anna och Emma. Först gick jag, Linnea och Emma till ekholmen, handlade lite ingredienser till wok innan vi gick hem till Emma och lekte mästerkockar. Anna kom dit också. Efter ett antal hinder på vägen så lyckades vi få till en riktigt god måltid!
Sen kollade vi på Karate Kid :) Den var seriöst jättebra, både sorglig och rolig. Jaden Smith är så sjukt gullig! Man blev riktigt inspirerad av den också. Medan Anna och Linnea satt och spelade mobilspel så prövade jag och Emma våra kung fu skills, ni skulle blivit rätt imponerade kan jag säga ;)
Senare drog vi hem till Anna. Spelade wii nästan hela kvällen, riktigt kul!
Kom hem till min godispåse för ungefär en halvtimme sen. Nu blir det att chilla resten av kvällen. Hoppas att allt är bra med er, vi hörs!
Vad gör man om man inte vet vad man ska göra på en bild? Kramar en kudde såklart!

Kommentarer
Postat av: emma(ip)

Bästa dan med er:)<333

2011-01-16 @ 10:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0