standing where you left me

Hej bloggen!
Förlåt för att uppdateringen har varit såpass låg idag. Efter lunch följde jag med mamma och pappa som skulle köpa saker till badrummet, en kaffemaskin och lite grejer. Följde mest med för att jag inte hade något annat för mig, men jag tröttnade rätt snabbt på att gå runt där.
Kom nyss hem. Jag känner för att bara slappa och ha en skön filmkväll i kväll, så det är precis vad det blir. Ska försöka blogga en del också. Det har inte gått att ladda upp några videor från youtube här på bloggen de senaste dagarna. Jag hade ett par roliga som jag hade tänkt visa er, men nehej. Det får bli någon annan gång.
Vi hörs hörni, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0