svar på tal

Jag fick nyligen upp ett par frågor, personerna som frågade hade ingen mail eller blogg länkad, så jag tänkte svara på dem nu.

vad kosta den näst sista, den blommiga? (klänningen i näst senaste inlägget)

Den kostar £19.80 vilket är drygt 200 kronor.

 

hur gör man en gymintroduktion och vad är det? kostar det? :)

Där jag tränar kostar det ingenting att gå på gymintroduktion. Man behöver bara boka en tid med en instruktör som sedan visar dig (tillsammans med en förälder om du är under 16) hur du använder olika maskiner på gymmet. När jag gick på introduktion, för cirka ett år sen, så gick jag tillsammans med min pappa och hade en egen instruktör. Nu har jag sett att det har varit grupper på ungefär 5 personer som har fått en introduktion samtidigt, så det kan vara så att de har ändrat reglerna på så sätt. Jag tränar som sagt på Friskis och Svettis i Tannerfors så du kan kolla upp det mer i detalj där :) Tänk på att det kan vara ganska många som vill gå på introduktion speciellt nu i början av året, så det är smart att boka ett tag i förväg.

 

jag har en fråga. är ditt hår naturligt rött? och i så fall, vart har du fått det ifrån, har någon i din släkt det? jag älskar ditt hår, skulle döda för att ha så coolt och snyggt/fint hår som du :D

Tack så mycket! Ja, mitt hår är naturligt rött. Jag har faktiskt själv tänkt på var jag har fått det ifrån men inte riktigt lyckas lista ut det. Båda mina föräldrar har mörkbrunt hår och min syster är blond så det är ju inte logiskt precis ;) Men jag tror att min pappa hade ljusare brunt hår när han var mindre, kanske lite åt det röda hållet, så det kan vara därifrån jag har fått det. Det lockiga har jag fått ifrån min mamma i alla fall.

 

Sådär, hoppas att ni är nöjda med svaren :) Till er andra, tveka aldrig om ni vill fråga mig om någonting. Det är bara roligt med frågor tycker jag!

 

 


Kommentarer
Postat av: tilda

vad har du för dator? :)

2011-01-31 @ 19:48:08
URL: http://tildaahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0