tell the world i'm coming home

Hej på er :)
Idag har som sagt jag och Cecilia varit barnvakt åt mammas barn, Theodor, från Stockholm. På förmiddagen var vi inne i stan och fikade medan Cecilia var på en undersökning. Efter det åkte vi hem hit, spelade spel, åt mat, kollade på Scooby-Doo, byggde med magnetpinnar och spelade mer spel. Efter ett tag började han prata på och det fortsatte han med. Fast en grej var lite konstigt, han gick inte på toa en enda gång. Seriöst, typ 6 timmar utan att gå på toa? Jag sa åt honom flera gånger också att det bara är att gå på toa om han behöver, visade var den låg flera gånger också haha. Men men, jag antar att vissa inte har så stort behov av att gå på toa.
Men det gick faktiskt bra med barnvaktandet, tro det eller ej ;) Han verkade vara rätt nöjd också, mamma hade nyss fått ett sms om att han berättade glatt om vad vi hade gjort idag. Jag kanske har fått en ny 6-årig kompis? Hahah.
Sen åkte vi in till stan igen, jag och syster hade bokat tid för make up-lektion på Face. Jag har ju redan varit på det på Make Up Store, men jag tänkte att det kan vara kul att prova olika. Så blev sminkad och fick tips i 30 minuter och fick sedan välja produkter för 300 kronor, mitt blev dock lite dyrare. Kan visa resultatet och vad jag köpte senare eller i morgon.
Hoppas att ni har haft en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0