there's no chance that i can go through this, if this is the way it's meant to be.

Hej på er :)
Hade hemkunskap för första gången idag. Vi kom för sent haha, härlig start (y) Läraren är värsta konstig, snackade om att vi skulle upp för Mount Everest men att det var en massa basläger på vägen? Och sen frågade hon om vi drömmer med färger eller svartvitt. Hallå, hemkunskap liksom? Hon sa massa konstiga grejer, fick sitta hela lektionen och hålla mig för för att inte börja asgarva. Det blir rätt jobbigt efter en och en halv timme...
Resten av dagen gick rätt segt, en rätt tråkig dag för att vara onsdag.
Kom nyss hem till ett stinkande hus haha. Så fort jag öppnade dörren så möttes jag av värsta äckliga lukten, fattade direkt att det måste vara något de har gjort i badrummet som luktar, vi håller ju på att göra om. Så jag kutade in på mitt rum och stängde dörren snabbt. Nu känner jag att jag är hungrig men jag vill inte gå ner och riskera att släppa in stanken i mitt rum haha. Gör nog det snart ändå ;)
Vi hörs, kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0