barnvakt

Det gick rätt bra på gymmet idag, det var fortfarande mycket folk men inte lika mycket som igår. Efteråt när jag och Cecilia stretchade så berättade jag för henne om när jag stod och väntade på en gubbe som satt i en maskin jag tänkte köra. Han sa "skaru hoppa i elle?" på värsta ösgötskan haha ;) En stund efter att jag hade sagt det så såg jag att han stod precis bredvid. Hoppas att han inte hade stått där hela tiden... HAHAHHA, kan det bli mer typiskt mig?
Senare så kom mammas kompis med hennes barn som är typ 6 år hit. Jag kanske inte har sagt det, men i morgon ska jag och Cecilia vara barnvakt åt honom. Shit, hur ska det då? Jag gillar inte barn haha. Närå, det ska väl funka. Vi har redan suttit och spelat spel och byggt med magnetpinnar i över en timme så det är väl bara att fortsätta på samma spår ;)
Ska sova om ett tag för jag måste gå upp rätt hyfsat i morgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0