30 juli 2011

God morgon! Sovit gott? :)
Det kan jag tyvärr inte påstå att jag har gjort, rätt långt ifrån faktiskt. Till att börja med tog det två timmar för mig att somna, och när jag väl gjort det sov jag inget vidare. Vaknade riktigt tidigt i morse också av att det regnade som tusan. Har inte fått så mycket sömn alltså, men det får jag väl ta igen senare. Hade en del att tänka på medan jag låg vaken i natt i alla fall, kanske en av anledningarna till att det inte gick så snabbt att somna. Men jag ska ta och fundera lite till på hur jag ska göra med det där innan jag bestämmer mig för något.
Har inte mycket planerat för dagen utan får se vad som händer. Ni får ha det så bra allihopa, puss!
Croatiaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0