31 juli 2011

Hej hopp! Allt bra med er?
Med mig är det helt okej. Håller på att fixa en del på rummet just nu, har tapetserat och ska sätta upp någon hylla och så, och sen ska alla grejer in igen. Så jag har lite att göra under dagen!
Apropå något annat.. Har känt mig rätt omotiverad att blogga de senaste dagarna och jag har funderat en del på hur jag ska göra med bloggen. Utan kommentarer och många läsare så är det endast min egna blogglust som pushar mig att fortsätta. För visst tycker jag det är kul att blogga, skitkul verkligen, men vissa dagar är blogglusten inte där helt enkelt, och plötsligt finns det ingen anledning till att jag ska fortsätta blogga. Så jag ska ta och fundera ordentligt på hur jag vill göra med bloggen, just nu vet jag inte riktigt själv. Kanske startar jag en ny, kanske byter jag inriktning, kanske börjar jag uppdatera mindre.. Om jag la ner den skulle det nog kännas alldeles för tomt, det är jag rätt säker på. Så ja, jag får ta mig en funderare. Utan kommentarer, många läsare eller något annat som pushar mig så kommer det inte förbli som det är nu i alla fall.
Sticker till landet om någon dag eller så, så det blir det nog ett par dagars bloggvila. Men jag hör av mig innan dess. Kram!
Mina tjejer i fredags!

Kommentarer
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland "bra bloggar" . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace - en blogg där alla är vackra & unika

2011-07-31 @ 16:09:07
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0