heldag

Hallå! Har ni haft en bra dag allihopa? :)
Min har varit toppen! Började som sagt med att åka med Linnea, Anna och hennes föräldrar till en fotbollscup i Valdemarsvik, som bl a Annas syrra var med i. Stötte på en hel del minnesvärda personer och stunder, hhahahah. Stackars dommare och italienare t ex.
Efter en skapligt långsökt prisutdelning åkte vi till Söderköping! Där blev det ett trevligt besök på smultronstället och så gick vi upp på berget, som jag nu har glömt vad det heter. Fin utsikt i alla fall!
Sen stack vi hem till Anna och vi tre lagade god mat. Duktiga tjejer!
Nu är jag hemma en snabbis och hämtar grejer. Jag och Linnea sover hos Anna ikväll, myskväll på g!
Får se om jag slänger in något mer inlägg senare ikväll, annars hörs vi någon gång under morgondagen. Får se lite hur det blir i morgon, det kan vara så att jag är hemifrån stora delar av dagen och därför inte har så mycket tid till bloggen, men det är inte säkert. Om det nu blir så skickar jag in ett par mobilinlägg då och då som jag har gjort idag, hoppas att ni står ut med det. Kommer ha en del att fixa med nu ett par dagar framöver eftersom jag strax sticker utomlands.
Puss på er allihopa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0