I'M ON MY WAY


Just nu sitter jag på planet mot Italien, och i morgon bär det vidare av till soliga Kroatien. Där väntar nästan 2 veckors sol, bad och ren njutning! Att veta vad jag kommer mötas av gör inte känslan ett dugg sämre. Nu kan jag faktiskt lova att känslan av att snart få komma tillbaka har stor betydelse för hur jäkla skönt det känns att jag är på väg. Ja, äntligen är jag på väg. Att lämna Linköping och Sverige för ett par veckor och i stället byta ut det mot härliga Kroatien känns helt enkelt perfekt. Värmen, det turkosa vattnet, luften med doften av medelhavet, den otroligt goda glassen.. Tanken på allt som väntar gör att jag vill skrika. Herremingud, så underbart det ska bli!

Lovar att bjuda på en massa härliga bilder när jag är tillbaka. Ta hand om er fina ni, och ni får se till att ha ett par riktigt sköna veckor nu, det ska jag! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Plööp gissa vem jag är?

2011-07-18 @ 12:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0