JAG ÄR UTELÅST. Ingen nyckel och ingen är ...

img_0807 (MMS)

JAG ÄR UTELÅST. Ingen nyckel och ingen är hemma. Så här sitter jag och spenderar lite kvalitetstid på trappan medan jag väntar på att de kommer hem. Känns lagom onödigt, men vad ska man göra? Sitter och leker med mobilen och försöker att inte tänka på att jag måste på toa, haha.  Kan ju passa på att berätta vad jag tänker göra senare idag så länge. NÄR JAG KOMMER IN ska jag byta om och fräsha till mig lite, och senare ska jag träffa Annika på stan, kanske Bettan också. Vi ska fika/äta någonstans, och sen kanske vi går och kollar en sväng i affärer. Dock är det väl rea nästan överallt vilket jag inte tycker är speciellt kul. Allt är så himla urplockat och bara XL kvar överallt ju. Men men, om man lyckas hitta något snyggt i rätt storlek så är det ju alltid kul att fynda!  Senare idag ska jag träna, och sen börja fixa en del inför resan. Sticker ju redan på onsdag! Kommer bli otroligt skönt.  Nae, nu känns det som att det börjar regna. Ska sätta mig under tak ;) Men vi hörs om ett tag hörni, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0