medan regnet smattrar mot rutan

Hej bloggen!
Har varit rätt off sedan jag kom hem som ni har märkt. Till att börja med har jag varit upptagen med att i princip tömma mitt rum på grejer. Nu är det bara soffan och sängen som står kvar i ett hörn. Resten har fått flytta ut för tillfället, för i morgon ska det börja tapetseras. En annan anledning till att jag inte varit så aktiv här är för att jag är jäkligt trött helt enkelt. Känner mig skapligt sliten i kroppen också, efter att ha glömt stretcha efter springturen igår, och innan det gjort ett antal rejäla vurpor på vattenskidorna i ett försök att lyckas kör på bara en skida (och attans så nära jag var!). Så nu är jag rätt stel och öm i delar av kroppen. Ligger här på syrrans säng i ett hav av kuddar.. ;)
Som ni kan ana på bilden så är jag bara lite uttråkade sådär ja,.. haha. Men det blir det strax ändring på! Har tänkt sätta på Pretty Little Liars och njuta framför det ett tag.
Skriver här lite senare. Ha en fortsatt trevlig kväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0