Midsomer Murders

Hallå och god kväll! Allt bra med fina ni? :)
Med mig är det prima. Har haft en slapp kväll här hemma framför Morden i Midsomer. Är det bara jag som tycker att denna säsong känns sämre än de tidigare? Nu när de har bytt ut John Nettles så har allt blivit mycket mesigare och inte lika spännande. Någon som tycker likadant? Annars kanske det bara är att jag som har växt upp en aning, haha.
Ska ta och börja fundera på att komma i säng snart. Känner mig fortfarande inte helt pigg och efter att ha haft svårt att somna igår så kan jag behöva någon timmes extra sömn. Godnatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Godmorgon på dig :)

2011-07-20 @ 10:01:45
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: ullis(k)

Jag håller med dig! Morden i midsummer är inte alls lika bra längre... :(

2011-07-20 @ 11:43:20
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0