M&M's

Hallå där! Har ni haft en bra lördag än så länge?
Min har varit helt okej. Var som sagt ute hos farmor och farfar och åt lunch förut. Nu är jag bara hemma och tar det lugnt, känner mig rätt trött och seg o kroppen. Just nu sitter jag inne på syrrans rum med min dator och en påse M&M's och tittar på när hon städar, haha. Ska kanske försöka släpa mig ut och springa lite senare också... Har jag sagt att jag hade ont i halsen när jag var i Kroatien förresten? Fick det typ andra dagen eller något och så hade jag det ända tills vi åkte hem. Dock stoppade det mig inte från att sola och bada osv, så jag kunde ju fortfarande njuta av semestern liksom. Fast för att bli av med förkylningen fortare borde jag nog stått över sol och bad en dag eller två, men det tänkte jag absolut inte göra. Något som förkylningen däremot hindrade mig ifrån att göra var att träna. Så när jag kom hem och sprang för ett par dagar sedan så var det första gången på drygt två veckor, gissa om det gick segt? Ser inte direkt fram emot nästa gång då haha, vilket troligen blir senare i kväll.
Ni får ha en fortsatt trevlig dag och en fin kväll allihopa, puss!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Snälla, snälla, snälla kan inte du ha en bloppis?

Du har så fina kläder!

Kram

2011-07-23 @ 19:20:53
URL: http://lifeofnikon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0