mot landet!

Nu sticker jag till landet!  Båten ska med också, den ska få känna på vatten för första gången i år. Jo, det är senare i år än vad det brukar vara. Vi brukar alltid sjösätta den vid midsommar, men i år var det en massa som stod i vägen så till midsommar hann vi inte. Sen har vi knappt varit där sedan dess, i alla fall pappa och det är ju han som fixar det där, så det är inte förrän nu vi har chansen att sjösätta den.
Har inte varit ute på landet på ett tag så det ska blir rätt skönt att komma ut dit. Eller ja, så brukar jag alltid säga ett tag, men efter att ha varit där ute ett par dagar så har jag redan tröttnat sen och vill inget hellre än att åka hem, hehe.. Men nu känns det rätt kul i alla fall. Har ju varken kört vattenskidor eller tube i år heller, så det måste jag ju se till att göra.
Nu måste jag kila! Som jag sa förut har jag tidsinställt inlägg så ni har något att läsa nästan varje dag medan jag är borta. Internet där ute är ju rätt kasst som jag har sagt många gånger, så vi får se om det blir några mobilbloggar eller inte. Och så får vi se lite när vi kommer hem också. Om det är dåligt väder kommer vi innan helgen, annars senast på söndag. Ni får ha det superbra allihopa, kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0