NEW

Body från Monki, 100 kronor (50%)
Skinnshorts, från JC, 350 kronor.

Här är det sista som jag köpte på stan i veckan. Slänger in en till bild på tröjan ni såg i gårdagens outfit också.

Äntligen har jag hittat ett par skinnshorts! Som jag har letat, i säkert ett år nu. Nu fanns det både inne på JC och Bikbok, ett tips till er som också letar. Dessa satt bäst på mig så det blev dem, snyggt med dragkedjan på baksidan också. Är riktigt nöjd i alla fall! Senare i höst så kan man ju såklart ha skinnshorts med ett par tunna strumpbyxor under, men jag vill ändå se till att passa på att använda dem nu under den delen som är kvar av sommaren. Det är ju snyggast utan något under, så ska det vara på riktigt ;)
Bikbok, 199 kronor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0