packning för ett halvår?

Hej bloggen!
Har fixat och börjat packa här idag. Först tänkte jag att det är ju faktiskt inte så mycket man måste ta med sig, ett gäng bikinis och några shorts typ, men jag ändrade rätt snabbt åsikt om den saken. Herregud, så mycket det blir. Har ett berg med saker på golvet som jag ska ha med, och jag är fortfarande långt ifrån klar. Får nog försöka plocka bort en del, det här kommer jag inte orka släpa på. Fast det blir ju och svårt att ta bort saker också, det mesta jag har tagit fram är rätt nödvändiga grejer, än så länge i alla fall. Aja, jag skyller på att man behöver rätt mycket när man är borta två veckor.
Nu ska jag ta en paus från packandet och sticka in till stan en snabbis. Ska möta upp syster och sen kolla några grejer snabbt, men det blir bara en liten sväng innan vi sticker tillbaka för båda har en hel del att göra.
Ni får ha en fortsatt bra dag allihopa, kram kram!

Kommentarer
Postat av: ullis(k)

vart ska du? :(<3

2011-07-05 @ 23:21:31
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0