packning

Hej på er!
Har fixat, packat och bloggat i princip hela eftermiddagen. Sticker till landet i kväll, och vet inte riktigt hur länge vi kommer stanna så det var skapligt svårt att veta vad man behöver ha med sig. När jag packar nu för tiden så orkar jag knappt tänka längre. Det blir ju att man gör det x antal gånger under sommaren för man åker fram och tillbaka, hit och dit hela tiden, så tillslut blir man ju rätt less på att packa. Nu vet jag knappt vad som råkade hamna i väskan, jag bara tog tag i ett par grejer ur garderoben och tryckte ner dem i väskan i princip. Men vad behöver man ute på landet liksom? Några sköna jeansshorts, ett par t-shirtar, ett gäng bikinis, några skor.. det är inte så mycket mer.
Har tidsinställt ett par inlägg åt er också som kommer upp medan jag är borta. Eller ja, rätt många inlägg om jag får säga det själv :) Ni har minst 2 inlägg per dag att läsa 3 dagar framöver, kanske hinner fixa något mer nu innan vi sticker också, det får vi se.
Men nu måste jag se till att få klart det sista med packningen. Slänger nog in ett till inlägg innan vi sticker också, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0