sköna dagar på landet

Hej allihopa! Har ni haft det bra medan jag har varit borta? :)
Jag har haft ett par väldigt sköna dagar ute på landet. Har solat, badat (första gången för mig i år faktiskt, haha, jo det är okej att kalla mig feg), firat mormor, hälsat på söta små kor, tagit en springtur längs med vattnet, trixat med att hänga upp hängmattan och gjort sådant man förväntas göra på landet. Och så har jag hela tiden njutit av att vara ifrån stan ett tag. Det är så skönt att då och då kunna sticka ut på landet, där man slipper tänka på hur man ser ut eller har på sig, just för att ingen ser en och det är okej att gå runt precis som man vill (dvs helt ofixad och med något gammalt och halvsnyggt på sig).
Kom hem strax innan sju och efter det har jag ätit, packat upp och hunnit slappa ett tag. Det är en hel del på gång här hemma, både roliga och mindre roliga grejer. Det är dock inget jag har lust att snacka om just nu, utan jag tänker bara att det kommer gå bra och intalar mig att det kommer bli som vanligt till slut.
Nu ska jag göra annat, tror inte att jag uppdaterar mer ikväll utan vi hörs i morgon. Bjuder på ett par bilder så länge i alla fall.
Puss på er allihopa, ta hand om er och era familjer och vänner! ♥ Inget varar för evigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0