something you could call an explanation

Hej på er allihopa!
Jag har ju tyvärr inte haft så mycket tid till bloggen de senaste dagarna, utan min uppdatering har mest bestått av mobilinlägg. Tråkigt nog kommer det nog bli så lite då och då nu under sommaren, då jag antingen är på landet eller hittar på annat, men jag hoppas att ni står ut med det och har förståelse. Dock vill jag inte vara tvungen att ha bloggpaus nu under sommaren, som ganska många andra väljer att ha, utan jag kommer uppdatera så mycket som möjligt och försöka hålla bloggen igång även om jag inte är hemma hela tiden. Jag ska i alla fall passa på att blogga en hel del de sista dagarna nu innan jag åker. Får försöka varva packandet och städningen i morgon med bloggandet.
Nu ska jag strax sticka ut och springa i alla fall. Det var ett antal dagar sedan jag tränade, och idag har jag har huvudvärk av och till under dagen, så det ska bli skönt att komma ut lite.
Hoppas att allt är bra med er, puss på er fina ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0