what goes around comes back around

// jeansshorts, Bikbok // bandeautopp, Monki // virkad topp, Vila // skärp, Bikbok //

Fick klippa av både fötter och huvud, för jag såg riktigt trött ut, och så hade jag för läckra strumpor på mig, haha.
Efter att ha haft på mig halvslitna kläder ute på landet i ett par dagar så blev jag plötsligt väldigt sugen på att sätta på mig något annat. Hittade dessa jeansshorts långt inne i garderoben, gömda och bortglömda. Köpte dem för drygt ett år sedan, och strax efter att jag köpt dem kände jag att de var förbaskat mycket förstora. Så de har fått vänta ett bra tag! Men med hjälp av ett skärp så sitter de åtminstone uppe nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0