what you want might not always be what you need, and the other way around

Godkväll allihopa! Har ni haft en trevlig kväll?
Min har varit helt okej, nu är jag dock inte på så bra humör, inte mycket att skriva om..
Apropå något annat, visst är det lätt hänt på sommaren att man tappar känslan för vilken dag det är? För mig är det så hela tiden nu, jag tappar greppet om dagarna helt. Idag kunde ha varit lördag, men det känns mer troligt att det vore onsdag.. Förvirrat är det i alla fall, helt klart.
Ska ta och försöka sova rätt snart ändå, och hoppas på att få somna utan problem för en gångs skull också. Har inte sovit något vidare de senaste veckorna.
Hoppas att allt är bra med er, puss & god natt!
Jag har alltid varit så duktig på det där med att rita.. haha! Denna är ritad av en Emilia på ca 3 bast, rätt häftig va? Har en hel vägg hemma hos farmor och farfar med massa bilder och teckningar jag och syster har gjort. Kan ta och kolla datumet på några bilder nästa gång jag är där också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0