10 juni 2011

Godmorgon!
Åh, så avundsjuk jag är på alla som är lediga idag. Nästan alla i Linköping verkar vara det, förutom vi små stackars barn på engelska... Fast jag är ännu mer avundsjuk på alla som slutar skolan idag (min syster inkluderat). Gissa om hon kommer försöka göra mig mer avundsjuk på än vad jag redan är på att hon har fått lov?
Sticker till skolan om en stund. Som jag skrev igår så har jag de sista riktiga lektionerna för terminen idag, så det känns ändå helt okej att gå till skolan idag, trots att jag hellre hade varit ledig.
Ska träffa Linnea & Anna sen, vi ska nog ner en sväng på stan. Så vi hörs ikväll om inte jag bloggar från mobilen under dagen. Ha det bra, puss!
Kör på bara mascara idag, precis som många andra dagar de senaste veckorna. De är så mycket skönare utan smink ju.

Kommentarer
Postat av: ericaeklind

sv..Ne gården:)

2011-06-10 @ 11:19:43
URL: http://ericaeklind.blogg.se/
Postat av: ericaeklind

sv..Ne gården:)

2011-06-10 @ 11:19:44
URL: http://ericaeklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0