14 juni 2011

God morgon!
Idag var det rätt segt att gå upp, men jag tröstar mig med att det dröjer inte länge förrän jag får oändlig sovmorgon. Inte långt kvar nu...

Det enda vi ska göra i skolan idag är att städa ur skåpen, städa bildhuset vilket är den äckligaste salen på hela skolan (just för att vår kära mentor är bildlärare får vi turen att städa där, trots att vi själva inte har haft bild på hela året, haha), sen ska vi ha någon typ av klassaktivitet innan vi slutar för dagen och påbörjar vägen hemåt med alla böcker i väskan. Känns sådär lagom nödvändigt att vi ska släpa hem varenda bok när det mesta ändå ska tillbaka till skolan i höst, men det är för alla byter skåp osv.
Nu ska jag kila. Ni får ha en bra dag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0