15 juni 2011

Godmorgon!
Idag är det dags för skolavslutning! Själva avslutningen på min skola är väl rätt rejäl om man säger så. Till att börja med är det i typ största salen nere på Konsert & Kongress, haha, så det är skapligt mycket folk. Sen är det en ca 2 timmars lång konsert där elever från skolan, framförallt niorna då, (+ en del lärare haha) sjunger och uppträder. Sen ska alla niorna med blåa kappor och mössor upp på scenen och ta emot sina betyg osv, innan vi själva kan gå tillbaka till skolan för att få våra betyg och sen springa iväg på lov. Så ja, vi har en rätt lång avslutning kvar innan vi får lov, men man kan se det så att lovet bara blir ännu mer efterlängtat på så sätt.
Nu ska jag fixa det sista innan jag sticker. Det har inte riktigt varit min morgon idag men jag tröstar mig med att det bara är sjuan vi går ut än så länge, så jag måste väl inte anstränga mig alldeles för mycket.
Ni får ha en jättebra dag allihopa, speciellt till ni som också slutar skolan idag! Verkligen inte långt kvar nu... Kram kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0