25 juni 2011

Hej på er! Hade ni en trevlig dag igår? :)
Min var helt okej. Var som sagt ute på landet och firade med ett par kompisar till familjen. Vi åt först lunch med sill och grejer hos oss, och sen stack vi med båten över lilla insjön över till deras stuga för middag. En rätt trevlig dag!
Det var inget roligt väder i morse, och det är det ju inte nu heller, så vi packade ihop grejerna och åkte hem på förmiddagen. Kom hem för ett tag sedan och har precis ätit lunch.
Vädret gör denna dag till en filmdag, eller vad säger ni? Jag känner för att bara ligga och mysa i soffan med datorn i knät eller kolla på film, vilket är precis vad jag tänker göra!
Kommer troligen inte känna att jag har en massa att skriva om idag, så vi får se hur mycket uppdatering det blir. Vi hörs lite senare i alla fall, ha en bra midsommardag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0