5 juni 2011

Good morning!
Vaknade efter ännu en god natts sömn, trots att det varit skapligt varmt här uppe på mitt rum. Har ätit en god lång frukost och slappat ett tag nu. Hade tänkt komma igång snabbt med att fixa lite, klä på mig osv, men så fastnade jag här. Kan verkligen inte sluta tänka på den fina vita virkade västen från H&M Conscious Collection. Åh, så perfekt ju. Hittade en på tradera i min storlek, men de kanske begärde lite väl mycket för den ändå. Fast om jag är smart så köper jag den, jag känner mig själv allt för väl för att tro att jag kommer lyckas sluta tänka på den här innan den hänger i min garderob. Men nae, jag vet inte. Får försöka släppa det.
Vi hörs om ett tag hörni, puss!

Kommentarer
Postat av: simone

Sweet pic! ;)

2011-06-05 @ 12:20:16
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0