better than usual

Hej på er! Har ni haft en bra dag? :)
Min har varit bara bra, förutom det förbaskade brandlarmet på skolan som nu går av sig självt lite då och då. Stack ner på stan en sväng med Hanna och Annika innan jag skulle till frisören. Vi njöt av en god frapino från EH. Besöket jag sen gjorde hos frisören kunde nästan inte ha varit bättre tajmat. Har nämligen varit så otroligt trött på mitt hår de senaste dagarna, och det fuktiga vädret som tydligt påverkar mitt hår har bara bidragit till att jag blivit ännu mer trött på det. Så idag bad jag frisören att tunna ur mitt hår ordentligt vilket hon gjorde, plus att hon alltid plattar det för det blir lättare att klippa då. Så när jag kom ut från frisören kände jag tydligt att jag hade rejält mycket tunnare hår än när jag kom dit. Men åh, så skönt det är! Ni som har tjock och långt hår vet precis vad jag menar. Sen stack jag och vaccinerade mig, sjätte dosen tror jag det var nu, mot TBE i alla fall (fästingsjukdom). Sen köpte vi hem god mat från Hälsofreak.
Ikväll har jag varit på så bra humör! Har riktigt sommarkänsla (det tackar vi jordgubbar och dessa varma och ljusa kvällar för), och så har jag fått reda på resultatet från franskaprovet vilket var en lättnad, plus en sak till... *trumvirvel* Jag slipper min franska lärare nästa termin! Åh det där gjorde verkligen min dag kan jag säga! Något som också bidrar till mitt goda humör är att det är fredag i morgon, vilket innebär sista lektionerna för terminen. Åh så härligt allt känns just nu. Vill inte sova utan jag vill bara fortsätta njuta av denna härliga kväll. Men, snart är det väl dags att tänka på refrängen så att säga, hahah. Som linnea duktigt påminde mig om också ;)

Hoppas att er kväll har varit riktigt härlig och fylld med sommarkänsla! Godnatt ♥

Somriga bilder från helgen!

Kommentarer
Postat av: linnea

ja mila, dags att sova! ♥

2011-06-10 @ 09:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0