dagstripp till huvudstaden

Godkväll bloggen! Hur är läget?
Med mig är det bara bra. Har haft lite att fixa med ikväll men sen har jag bara slappat. Kom på för en stund sedan att jag aldrig sa vad det var vi höll på att trixa med och bokade igår kväll. Vi bokade nämligen tågbiljetter till Stockholm. Så i morgon sticker jag, Annika, Emma & Ebba dit. En heldags shopping och troligen bra väder låter ju inte helt fel. Kommer bli riktigt kul, det känner jag på mig!
Hoppar upp rätt tidigt i morgon, eller nae, inte rätt tidigt, väldigt tidigt, för att direkt ta tåget mot Sthlm. Tror inte att jag kommer hinna uppdatera här innan vi sticker, men jag har hunnit tidsinställa något litet inlägg som kommer upp under dagen och så kommer jag som vanligt uppdatera från mobilen lite då och då.
Ha det fint hörni, puss och godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0