if you wait too long for the perfect moment, the perfect moment will pass you by.

Har bara tagit det lugnt nu i eftermiddag. Har bl a tagit ikapp alla oslästa inlägg som har samlats på bloglovin och checkat andra bloggar.
Nu har jag tänkt sticka ut och springa en sväng. Det var riktigt länge sedan jag tränade, för jag var nyligen förkyld i en vecka i sträck och nu i början av denna vecka har jag haft annat för mig. Så nu när jag har tid är det dags! Det är väl rätt konstigt egentligen, men jag verkar kunna tappa i princip all min kondition om jag skippar att träna på två veckor. Idag kommer det vara otroligt segt, men någonstans måste man ju börja. Som tur är går det relativt snabbt att bygga upp konditionen igen efter att man har blivit av med den.

Apropå något annat, så kom nyss att tänka på att idag är det exakt två veckor kvar tills jag slutar skolan. Två veckor. Det är inte alls mycket ju! Och med tanke på hur många veckor, dagar och timmar jag redan spenderat i skolan under det här året så är det ju ingenting! Åh, längtan.

Aja, nu ska jag springa!


En söt liten Emilia från förra årets skolavslutning, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0