men jag glömmer aldrig bort vad du gjort

Väntade ett tag tills jag trodde att värmen hade sjunkit lite innan jag stack ut och sprang, men icke sa nicke. Det var fortfarande stekhett och riktigt svettigt redan från början. Det blev en runda runt ån, dock med ett längre tempo än vanligt, och ändå orkade jag knappt springa hela varvet runt. Rätt tydligt att det tar mer energi och är rejält mycket trögare när det är varmt ute.
Har tagit en svalkande dusch och ätit vattenmelon. Nu ska jag strax ner och hjälpa till med maten hade jag tänkt.
Kom nyss på att jag inte visat vad jag köpte igår än, men det tar vi senare ikväll eller i morgon.
Ha en fin kväll allihopa, pussar!

Kommentarer
Postat av: Annika

vem?

2011-06-04 @ 18:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0