påfrestande

Hade som sagt gäster ikväll, så vi har ätit och så. Satt nyss och budade på en grej på tradera, nämligen den virkade västen från H&M Conscious Collection, men det slutade med att jag fegade ur ;) Det är ju närvpåsfrestande med sånt där, inte riktigt min grej tror jag.
Nu håller jag på att krånga med den där so-filmen som inte vill göra som jag vill. Hoppas att i kväll är sista gången jag tvingas hålla på med den där, vill inte veta av den mer. Snart ger den förhoppningsvis med sig och tillåter mig att skicka den, och då går jag strax och lägger mig. Inte riktigt taggad inför skolan i morgon om man säger så, men vad kan jag göra åt det? Bara att försöka hoppa upp pigg och glad i morgon i vilket fall.
Godnatt fina ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0