picknick

Hej på er!
Asså vad är det med blogg.se, eller min iphone? Det funkade inte att mms in inlägg idag heller, men det brukar ju alltid funka annars? Konstigt...
Är i alla fall hemma nu efter en riktigt trevlig kväll med Hanna, Annika och Emma. Efter många vändor fram och tillbaka så slutade det med att vi köpte med oss pizza och sen satte vi oss i trädgårdsföreningen. Satt där i ca tre timmar och hade riktigt mysigt med pizza, milkshake och en massa skratt. Fick även fågelbajs på mig vilket var mindre trevlig. Hahah, nej jag skojar inte, usch! Jag har länge hatat måsar, och vad tror ni hände med min uppfattning om dem efter det här?
Hade det riktigt skönt i alla fall men så småningom blev det rätt kallt så vi stack hem. Nu har jag tagit en dusch och har tänkt krypa ner i soffan och mysa.
Hoppas att ni har haft en bra kväll allihopa! ♥
Fitness klubben, HAHAHHA. Nae, vi är grymma tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0