RASTLÖS

Hej allihopa! Hur har er dag varit, såhär långt? :)
Min har varit sådär om jag ska vara ärlig. Har gått runt och känt mig rastlös hela dagen. Det beror nog dels på att vi har kollat på film på över hälften av lektionerna idag (rätt onödigt eller? kan man inte bara få gå hem istället?) men även för att brandlarmet i skolan har gått två gånger under dagen. Skapligt onödigt att tvingas stå utanför skolan i 20 minuter (x 2), och så började det ju regna och åska sista gången vi stod där ute också. Då måste väl den som har tryckt på larmknappen känt sig stolt? Hah, smartass.

Kom hem för en stund sedan och nu ligger jag halvdöd i soffan. Känner mig alldeles slut och är helt slapp i kroppen, utan anledning. Vill ligga här resten av dagen och bara äta, haha. Och det är precis vad jag tänker göra! Förutom att jag måste fixa klart med den där jäkla so-filmen, men får se till att det går fort.
Hoppas att det är bra med er i alla fall, och att ni har haft en lite bättre dag än jag ;) Vi hörs!
By me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0