saker jag länge suktat efter

Här är ett antal saker som jag länge suktat efter, men aldrig köpt. Anledningnarna till att jag inte har beställt dem är antingen att de är aningen för dyra eller att jag helt enkelt inte orkar. Korsörhängena t ex är inte speciellt dyra, de finns för 200 kronor hos JFR, och jag vill ha dem, men ändå har jag aldrig beställt dem. Någon som känner ingen sig i denna situation? Nu känns det nästan lite sent att köpa dem, tror inte att jag skulle vilja ha dem så länge till, så nu är det väl ingen idé.

Ska försöka lära mig detta så det inte händer så ofta i framtiden. Om ja verkligen vill ha något så ska jag köpa det direkt, så det inte blir så att det aldrig blir av eller hinner ta slut, det sistnämnda händer mig väldigt ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0