SKOLAVSLUTNING 2011

Hejhej!
Har ni haft en bra dag än så länge? Och alla ni som slutade skolan idag, har ni haft en bra avslutning? :)
Min dag har varit jättebra! Avslutningen i år var inte riktigt lika lång som förra året, men lång nog för att jag skulle bli väldigt otålig, haha. Men det var många duktiga som sjöng, så det var ju kul att kolla på i alla fall.
Stack tillbaka till skolan lite snabbt efter stora avslutningen. Vi tog gruppbild, fick våra betyg/omdömen, sa hej då till alla och sen vi äntligen fick springa iväg på sommarlov!
Efter avslutningen mötte jag upp mami och syster för lunch nere på Stångs Magasin. Sen gick vi en liten sväng på stan och kom hem för ett tag sedan. Nu ska jag chilla ett tag och senare ska jag fixa lite smått innan tjejerna kommer hit för mat och lovfirande :)
Här kommer ett par bilder från idag så länge. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0