Valla

Hej på er!
Kom hem för ett tag sedan efter vår lilla aktivitetsdag. Dock spelade vi inte minigolf, och vattenkrig kände jag att det var skapligt kallt för, så det ända blev lite aktiviteter och lekar som våra mentorer hittade på, haha. Det gick bra att både cykla dit och hem utan problem, det där gjorde vi snyggt Ebba! ;)
Resten av dagen är det nog mest slappande som står på mitt schema. Det är så jäkla blåsigt så jag har knappt någon lust att gå ut. Det är nog ingen idé att försöka springa i blåsten heller, så det sparar jag till i morgon.
Vi hörs senare hörni, kram kram!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hoppas att ni inte blev förkylda efter vattenkriget, det blåste ju ganska rejält :p :D

hoppas att ni hade det kul :)

2011-06-13 @ 16:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0