vattenkrigsfestival

Godkväll! Allt bra?
Med mig är det bra, har piggnat till rejält från tidigare. Det har ju varit rätt konstigt väder idag, precis som regnskogsklimat har Annika duktigt konstaterat ;). Soligt, varmt, fuktigt, regn och åska om vartannat. Med andra ord, sådant väder man lätt får ont i huvudet av. Var riktigt trött i eftermiddags, kände mig helt slutpumpad. Det var ju vattenkrigsfestival här i Linköping idag, lite synd att jag inte stack dit men jag hade verkligen inte orkat med det idag. Men till er som var där, var det kul? Om man blev blöt kanske är en rätt dum fråga. Det såg ut att vara mycket folk redan när jag cyklade hem, och sen mötte vi en massa på vägen och tveklöst var det var på väg någonstans. Eller en del kanske brukar gå runt med meterlånga vattenpistoler lite då och då? Hah, närå. Men det var säkert riktigt kul för er som var där i alla fall.
Nu i kväll har jag bara tagit det lugnt och chillat här vid datorn. För ett tag sedan fick jag helt plötsligt väldigt mycket energi och jag ångrar att jag inte stack ut på en promenad eller något för att bli av med lite energi.
Ska väl försöka sova om ett tag, men jag tvivlar på att det kommer gå bra i denna värme. But i'll give it a try. Godnatt allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0