we could have had it all

Hej hej!
Kom hem rätt sent från gymmet så det blev inte så mycket med kvällen. Har i princip bara hunnit duscha, äta och slappa en stund. Sen har jag hunnit bli så grymt trött på mig själv också. Att jag ibland kan vara så dum och aldrig tycks lära mig av mina misstag. Framförallt ett speciellt misstag, som jag lyckas göra hundra gånger om. F*ck.
Nu ska jag göra mig i ordning för att sova och sen försöka glömma allting. Det bästa tipset jag kan dela med mig av när det gäller att rensa tankarna är att lyssna på musik. En låt som har varit din favorit så länge du kan minnas och som betyder något speciellt. Jag vet då precis vad jag kommer lyssna på innan jag somnar ikväll.
Godnatt fina ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0