20e mars 2011

Godmorgon söndag!
Idag skiner solen ordentligt och snart är det nog inte mycket snö kvar på backen. Det kanske är sant trots allt, att det ska bli drygt tio grader i veckan? Vi får hoppas på det, våren är på väg tillbaka!
Dock kommer jag troligen inte spendera så mycket tid ute idag. Jag har nämligen tänkt rensa ur min garderob. Jag vet att jag säkert har sagt flera gånger att jag ska göra det snart, men så har jag skjutit upp det varenda gång lat som jag är. Men nu har det verkligen blivit hög tid. Har en hög med kläder på mitt skrivbord som jag inte får plats med i garderoben, så denna gång kommer jag inte undan ;)
Vi hörs hörni, ha en bra söndag i det fina vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0