6e mars 2011

Godmorgon :)
Det verkar bli ännu en solig dag idag, gud så härligt! Vårvårvåår.

Hade dock bestämt ett par saker jag skulle göra idag, så vi får se hur mycket jag är ute. Hade tänkt kolla på alla inspelade avsnitt av Top Model så att jag ligger i fas igen, sen ska jag sy klart vad det nu är jag håller på med och från början hade jag tänkt att jag skulle rensa ur min garderob idag. Sen kom jag på att det krävs rätt mycket energi till det och det tar ett antal timmar, så jag kanske skippar det idag hähä. Fast jag får snart inte in mer kläder, problem.


Hoppas att ni får en bra dag allihopa, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: AB PW

jo då med mig är det bara bra =)

2011-03-06 @ 11:02:59
URL: http://acidbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0