can't let it go

Hej på er!
Inget solsken idag inte, i alla fall inte här i Linköping. Det första jag möttes av när jag gick utanför dörren i morse var hagel. Resten av dagen har bara varit grå, kall och blåsig. För bara en dag sedan var det ju vår? Hoppas att vårvädret kommer tillbaka, känns riktigt deppigt om det skulle bli kallt nu igen.
Franskaprovet idag gick rätt bra tror jag, förutom ett par små irriterande grejer som jag nu inte kan släppa, precis så som det alltid är.
Först hade jag tänkt springa idag, men den idén avfärdades så fort jag märkte att det var kallt och tråkigt väder. Orkar inte åka till gymmet så jag tar det lugnt idag istället. Har en del att fixa så det blir rätt bra ändå.
Vi hörs hörni, puss!

Kommentarer
Postat av: ullis(k)

härlig bild!<3

2011-03-10 @ 17:46:40
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0