dag med mina tjejer

Hej alla goa barn! Hur har er dag varit?
Min har varit toppen. Åkte in till stan med Linnea & Anna som sagt. Vi åt lunch på Fräcka Frökens och sen gick vi och kollade i affärer ett bra tag. Efter att ha kollat på Eric Saade en stund i gränden, trängst med hundratals människor och tröttnat på det totalt så stack vi till Filbytergallerian. Köpte med oss milkshake och så bjöds det på tårta också haha. Satt där ett tag, typ halvdöda och garvandes, medan allt folk stack och alla affärer stängde. Ullis joinade oss och sen åkte vi hem till Anna. Chillade där ett tag innan jag skulle hem för att äta.

Hur spenderar ni er lördagskväll? För mig blir det tv och mys! Ni är väl allihopa med på Earth Hour om cirka 40 minuter?
Ha en fin kväll hörni, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0