FULLTFULLTFULLT

Jo, nu har jag slängt bort ännu en kväll på något meningslöst. Jag har alldeles för lätt för att fastna framför någonting och inte lyckas slita mig därifrån, inte bra Emilia, inte bra...
Gissa vad det var denna gång? Jo, jag har suttit och letat efter biljetter till Justin Biebers turné i flera timmar, utan vidare resultat. Det är fulltfulltfullt, nästan överallt! Hittade ett par tomma platser i Milano och Schweiz om någon vecka, och i Australien om någon månad hahah :) Som om det kommer hända. Fast det kan vara så att jag missuppfattat någonting, det blev lite krångligt när jag kom in på utländska sidor. Danska funkade rätt okej att förstå sig på, men sen när jag kom in på tyska och till slut italienska sidor så blev det lite krångligare när det gällde språket. Men jag förstod så mycket som att ausverkauft betyder slutsålt, och det räckte ju för mig.
Men åh, fasen också! Jag vill se honom. Himla skit att han inte kan få en en konsert i Sverige i schemat. Skulle ju vara kul om man slapp åka till en liten håla i Schweiz.
Aja, jag kan ju fortsätta drömma. Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Jag

Dream big.

2011-03-31 @ 08:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0