gamla favoriter

När man rensar garderoben så händer det ju att man hittar en hel del saker som man har glömt bort. Hittade bland annat dessa jeans längst in i garderoben, mina gamla favoriter! Jag har nog aldrig använt ett par jeans så mycket som dessa från Cheap Monday. Fast de är superstretchiga, vilket gör dem så sköna, men det går knappt att räkna dem som jeans. Har blivit tvungen att köpa flera likadana efter att ha slitit ut dem totalt men vägrat släppa dem. De är riktigt sköna i alla fall och jag trivs som fasen i dem. Anledningen till att de har hamna såpass långt in i garderoben är nog för att jag tyckte att de började bli rätt slitna, men tillslut glömde jag väl bort dem helt. Nu när jag har hittat dem så kommer de användas i alla fall, tills det blir hål i baken :p

Kommentarer
Postat av: Bella

fina :)

2011-03-20 @ 20:29:01
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0