inte min dag

Det har inte varit min dag idag känner jag. Först och främst är det världens tråkigaste skoldagar på torsdagar. Vi har inga lite roligare lektioner, såsom slöjd eller hemkunskap, utan det är bara vanliga tråkiga lektioner, lektion efter lektion hela dagen. Sen kollade vi på en störd animerad vikingafilm på engelskan? Herregud, underhållningsnivån ligger på noll kan jag säga. Och sen så har jag haft ont i magen och varit otroligt trött hela dagen. Det har ju varit så himla kallt också! Det har blåst som fasen så fort man har gått ut, men så var det kallt inne i skolan också. Som ni kanske förstår så har jag inte varit på så bra humör.
Kom nyss hem och det jag allra helst skulle vilja göra nu är att gå och lägga mig och inte vakna förrän det är sommar. Tyvärr kommer väl inte det hända..
Positiviteten håller på att stiga mig över huvudet nu känner jag, hahaha. Nej nu ska jag inte göra er alltför deppiga. Ska äta något nu och sen chilla.
Vi hörs hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0