lead me into the light

Jag tror inte att jag har lagt upp den här låten från Katy Perrys album Teenage Dream förut, men om jag nu redan har gjort det så kommer den igen nu. Nyligen kom det ett gäng olika remixar på den här låten också, så jag tänkte lägga upp några av dem.
Här kommer den i alla fall, E.T. - Katy Perry


Originalet




Benny Benassi Radio Edit






Tiësto Remix
Det finns fler olika om ni söker på E.T. The Remixes på Spotify.

Vilken version gillar ni mest?


Personligen tycker jag mest om originalet, men jag tycker ändå att det kan vara roligt att höra ett par olika remixar av låten.
Apropå Katy Perry så tycker jag mycket mer om henne nu än vad jag gjorde förut. För ett par år sedan när hon kom med I Kissed A Girl och Hot N Cold, så gillade jag henne inte överhuvudtaget. Men senaste året så har hennes musik blivit mycket bättre tycker jag och hon har kommit med flera riktigt bra låtar. California Gurls, Teenage Dream och Firework kan man väl inte annat än att gilla? Och hela albumet Teenage Dream var ju grymt! Så ja, numera gillar jag henne mycket bättre :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0