letters to Juliet

Har kollat på Letters to Juliet ikväll, bra film faktiskt! Riktigt gullig och med ett lyckligt slut såklart. På ett sätt var den väldigt lik alla andra filmer, men jag tycker ändå att den var bättre. Det den gick ut på var i princip samma sak som en romantisk film brukar gå ut på, men själva handlingen och storyn var ändå annorlunda. Värd att se, om ni nu gillar romantiska och gulliga filmer.
Nu ska jag fixa lite till i morgon och så, men jag passar på att säga godnatt till er nu. Tror inte att jag kommer hinna blogga på morgonen i morgon, men vi hörs när jag kommer hem.
Sov gott och dröm sött!

Kommentarer
Postat av: :D

ditt hår är så vackert! :O

2011-03-14 @ 19:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0