mina iphoneskal

Här kommer bilder på mina iphoneskal och kort fakta, material och var de kommer ifrån osv. Kul för er som vill ha tips på något nytt skal kanske? :)
Genomskinligt skal i hård plast. Tillverkad av Belkin och jag tror att det går att hitta på de flesta ställen, själv har jag beställt det direkt från iPhonen (det finns ju en app, eller jag är inte säker på om den finns kvar, men det fanns en i alla fall, som man fick beställa ett skal gratis ifrån eftersom att det var snack om att täckningen krånglade om man inte hade skal, aja).

Svart skal i mjuk silikon, köpt på Digital Inn.
Lila, halvt genomskinligt skal som är relativt mjukt men ändå lite hårdare ;) Fick av söta Annika i födelsedagspresent! Finns hos bl a Tekinkmagasinet.

Vitt skal i mjuk silikon. Finns hos Mirabling & Mrgizmo bl a.
Hårt blåglittrigt skal, finns både hos Mirabling & Mrgizmo.
Detta skal har jag länge väntat på att det ska finnas i lager igen, och idag hade det äntligen kommit hem! Så jag beställde det förut idag och hoppas på att det kommer nästa vecka. Från Cocoo.
Ni ser kanske att några av skalen har blivit smått repiga eller smutsiga, men så blir det oftast. Nästan alla av de skalen jag har finns i flera olika färger att välja på, så om ni skulle vilja ha något av dem fast i en annan färg så kan det mycket möjligt vara så att det finns. Kika in på hemsidan eller i affären bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0