NEVER SAY NEVER

Åh gud, jag vet inte vad jag ska säga! Inga ord kan göra filmen rättvisa. Så fr*ckin grym! Jag som har gillat Justin Bieber länge tyckte ju såklart den var svinbra, men jag vågar lova er att även om ni inte gillar honom från början, så kommer ni garanterat få en helt annan bild av honom efter att ha sett filmen. Man inser hur jäkla hårt han har jobbat för att komma dit han är idag och han har i princip gett upp allt. Från att vara en helt vanlig kille som kommer från en liten håla uppe i Canada, och som råkar ha en otroligt bra röst och en riktigt stark dröm, till att få miljontals fans och resa jorden runt på turné, är ingen lätt väg att gå. Ni kanske måste se filmen för att inse, man vafan, killen är grym! Tycker ni alla borde gå och sen filmen och ge den en chans!


Jag hade, som jag sa tidigare, riktigt höga förväntningar på filmen, men trots det så blev jag inte besviken för fem öre! Kom på mig själv med att sitta med öppen mun, glo och tänka 'Shit, han är helt grym!' Låter töntigt men så är det. Ge den en chans!



Hej på er förresten :)
Hoppas att ni har haft en precis lika rolig dag som jag! Efter skolan gick jag och tjejerna och fikade innan vi stack till bion. Det var bara hundratals tjejer på bion, och så bögarna, hahhhaha. Filmen var sjukt bra och jag är fortfarande helt i extas. Man blir helt överväldigad!
Ska försöka varva ner nu och smälta kvällen händelser, men det enda jag kan tänka på är att jag så jäkla gärna vill se honom live.
Vi hörs i morgon, godnatt!


Här kommer ett par bilder från dagen.


Haha, jo det blåste bara liite.




Tufft, jag vet.

Kommentarer
Postat av: emma

jag dör, den var så grymt bra :)<33333

2011-03-23 @ 20:50:44
Postat av: Carmen

back in track! checka bloggen nu framöver kommer mkkttt smaskigt :D

2011-03-23 @ 21:40:17
URL: http://carmenmartinez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0